Veelgestelde vragen

U bent hier: Home / Klantenservice / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u de meest gestelde vragen per onderwerp. Staat uw antwoord hier niet tussen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch (+31) (0)23 5284079.

Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact op 023-5284079 of mail naar webshop@heems.nl


Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.


Hoe kan ik betalen?

U kunt online via iDEAL betalen.


Krijg ik een factuur per post?

U ontvangt uw factuur in de doos bij uw bestelling.


Bezorgt Heems sinds 1822 bv ook naar het buitenland?

Heems sinds 1822 bv bezorgt ook naar het buitenland. Hier zijn natuurlijk wel meer kosten aan verbonden en zal langere levertijd hebben. Dit zal dan in overleg gaan met de klant.


Wie bezorgt mijn order?

Heems sinds 1822 bv levert uw bestellingen in samenwerking met DHL.


Wat gebeurt er met mijn order wanneer ik niet thuis ben?

Indien u bij de eerste levering niet thuis bent, dan komt de bezorger van DHL de volgende dag opnieuw om de order af te leveren.  Hierna zullen nog 3 afleverpogingen volgen. Waarna vervolgens bij buren of bij DHL Parcelshop worden afgeleverd.


Hoelang  is de levertijd?

Tenzij anders vermeld in de bestelling, is de levertijd 2-3 dagen.


Worden er bezorgkosten berekend?

Heems sinds 1822 bv levert vanaf een minimale bestelwaarde van €0,- (exclusief verzendkosten). In Nederland zijn bestellingen portovrij vanaf een bestelwaarde van € 50,-. Bezorgingskosten zijn tot de afmetingen 120 x 60 x 50 en maximaal 20 kg €6.71 inclusief BTW.


Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?

Neem contact met ons op via webshop@heems.nl.


Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?

Neem gerust contact met ons op via webshop@heems.nl.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Artikelen kunnen geretourneerd worden per post of in de winkel als er aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan: Binnen 14 dagen na aankoop. Met originele aankoopfactuur. Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en compleet. De verpakking is origineel en onbeschadigd. Deze kosten zijn voor eigen rekening.


Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?

Indien u bij het controleren van de ontvangen bestelling breuk aantreft, dient u dit direct te melden via ons contactformulier, of stuur een e-mail naar webshop@heems.nl  of te bellen naar 023-5284079